wingwing(:
 
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
 Comments
 
最近三個月尚無任何留言
 
 Buddys
 
Bookmarks
 
尚無任何連結
 

 
2009-03-13 06:46 PM
 遷校假開始(:

分類: 未分類

星期二個日,is派卷-_-

成績出乎意料之外喔.40分入面竟然有28分牙(:

歷史上最高分既一次xdd應該

星期三,即系3月11號

就系培道遷校既大好日子啦

今日我地淨系上左兩堂,其實兩堂都系睇片,超正

之後去左禮堂,121周年校慶喎

學治會派左隻手套比我地去操場影相相*v*

我地班系藍色,我好中2既顏色xdd

第1張,我地就同深水埗say byebye

第2張,就自由動作

我,師傅,lilian,joyce就做左陳錦輝最在行既動作

最後1張,我地全部中1-中3既人,一齊跳起

場面超正(:

12點到就返左班房,處理班務

1點半到就上左巴士,遊覽整個深水埗xp

之後,到左九龍城校舍,我地班系到唱歌[瘋子-v-]

步入校門之前,我地系到唱校歌xdd

代表我地超愛學校

放學個時,我就同joyce一齊放學(:

我地一齊搭小巴

我系小巴到狂影相

影影下,影到超high,我就趴左系前面到啦

咁前面有人坐架嘛,我就整到前面個男仔

搞到我超樣衰-_-仲要望過黎-_-

唉..總之就樣衰左啦






訪客留言 (返回 kelly114709 的日誌)


yuko1924 於 2009-03-15 07:33 PM 發表:
路過 cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rAINBOwsMILe 於 2009-03-14 04:34 PM 發表:
121周年校慶好誇張-v-.
點解要遷校哇-o-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 kelly114709 的日誌 ]




   
Stat
文章總數: 59
留言總數: 136
今日人氣: 4
累積人氣: 4525
 
kelly114709
 
暱稱: wingwing
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
 
 Etry-new
 
 Category
 
全部 (59)
 
 Achives
cursorshelp


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com