今日去左動漫wif我表妹.媽媽(:
11點去到.行到2點幾.對腳已經好攰t^t
一去到就買yes個d野xd.搵吾到條龍尾.搞左一陣.分吾到xd
排yes個到都吾算耐.仲以為會好耐添.排左1點幾中已經到我地*v*
排隊之時.就系我地玩野之時 我地影左更多好無聊既相-v-
買左都吾叫多野.我同我表妹加埋都系買左140蚊^0^
之後好似去左買野食先.但個到好多人.食左一隻雞脾.燒賣就閃水-33-
食飽飽就去買panchi&nana既筆袋*3*
我媽媽同表妹都話我買依個筆袋吾實際.放得好少筆
但我好堅決買!因為真系好可愛*v*
臨尾個1個幾中去左完遊戲.玩得好high!!!
買完d遊戲劵又再買多次xd我贏左個環保袋0nly-_-已經好好彩!
行返出去個時.簡直逼爆-0-逼左勁耐
行去地鐵站既途中見到雪糕車.我即刻去買.大熱天時.食返支雪糕.正xd!
返到tk0.我同我表妹系公園系相相(:跟住陪佢去商場買野
之後我就返歸l.成個人散哂v_v
今日都系睇吾到gem.本身我一心去睇gem.但要等到4點半!我等吾到!
好遺憾囉v3v
|