唉~
浩仔哩排病咗
發高燒
入咗醫院
阿媽又唔知我同浩仔拍拖......
都唔知點算好??
好采
我同浩仔有用短信聯絡
醫生話
睇吓聽日有冇退燒
如果有ge話
後日就可以出院♥
出院系好事
但系我一定要鬧佢
因為佢入咗院都唔話我知