|
|
   |
|

琳子babii
我第一次見倒你既時候,
就覺得你好靚女!!
雖然......
其間發身咗好多事
但糸希望你唔好記住喇??
當粉筆字
刷咗佢好冇(。◕∀◕。)
希望你可以考到好既班喇=''
:;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:* :;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:*

粉腸米奇babii
我第一次見到你既時候,
我覺得你好天真無邪
但系唔系
記唔記得
我.孫孫.你
一齊去地鐵站既事呀?
孫孫果時力咗你絛像根
我地死都唔比番你,
你就好似個傻仔咁
無喇喇
勁大聲咁講
《比番絛橡根黎呀》
可能我第一次見到你
發咁大既脾氣,
所以我先叫孫孫比番條
橡根你
╰╯╰╯''
╭╮
仲有一次
我唔知你同孫孫
做咩事?
但我一行到去你到
就見到你好似顛咗咁......
一手就力起張癹
一手就勁大力咁扔過去孫孫到
好采孫孫避得快,
如里果唔系
孫孫個頭神早流血喇♂
其實我好唔明?
點解咁多人叫你唔好同我玩
你都唔聽佢地購?!
反怡同我玩
但系比我換轉系你
我就會聽佢地講喇......
但系都好l喇
咁都可以證明到你
真系一個好好.好好.好好
既人∵∴
:;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:*

Toby
其實
你仲記唔記得
初初你玩住紐計色
坐系長癹到既時候
我望你你望我
我果時越望就覺得
你越似梁靖琪(Toby)
然後系禮堂到活動
老師話要分組
其實
我好想同你一組嫁......
但系無喇喇殺出一個“大波妺”
所以我冇同你一組
好采 ,
後尾有一個姐姐將
我叫咗去你果組
果時真系玩得好開心
講個秘密比你聽
米奇babii同我講話
你變咗好多,
我話点變呀,
佢話你成日起飛腳
仲要系好大力
唔理咁多喇
我知你會考入A班
但系都要繼續努力呀!?~
:;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:*:;;::;;:*

荺荺
一開始都唔知
講咩好?
我無喇喇諗番起
你D野
諗起你比男仔強吻
比人誤會你勾人條仔
比人篤背脊
比人串
其實諗番起,
我真系傻.
果時你無喇幫姣婆琦
黎串我,
原來你系因為
姣婆琦成日煩住你
叫你串我
你忍唔住先應成佢
真系sorry~

包包babii
包包系一個非常之好ge人
無論任何時刻都會幫我地ε=ε=
我地喊ge時候,
你就會安慰我地
其實你都可以系
一個心地善良ge乖乖女黎嫁??
如果你系乖乖女ge話就唔好飲酒la
OK嗎ღ
by:羅羅babii
|
|
新鮮出爐:2009-06-24 07:39 PM |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 62 | »
|
|