琴日系黃大仙影咗D相,
都唔知放唔放上個相簿好,話曬都系有我堂妹同表姨生系度ar嗎?
琴晚食咗好多野.
不知幾好食!.......你地唔好諗咁多la?
琴晚我地13個人一起食野......~""
我地食咗6隻燒乳鴿,腐乳炒通菜,魚腩煲,雞,辣酒煮花螺,鮑魚,魚翅"^.^"
真系好想時光倒流番琴晚ar.............