| kelly_tsui |
|
|
暱稱: 阿夢 性別: 女 國家: 香港 地區: 大埔區 |
| MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
2010 年 2 月 22 日 星期一  |
就來比賽啦~  |
分類: 未分類 |
近排好忙,
但係又好開心,
因為有我鐘意啲比賽同表演。
阿sir話3月13号就有比賽,
體來我要努力D啦~
Miss話 話劇組3月1/2/3号啲Lunch time會有表演,
我一定會努力,5會憐累話劇組啲!
|
齊齊做功課  |
分類: 未分類 |
聽日就返學啦~
我仲有少少功課未做,
所以我就去咗圖書館,
点知我前日去,無識的人、琴日去,又無識的人,
今日去,吓死我,起碼有7個我個班的人,大家都未做功課=_=!
依家我明咩叫臨急抱佛腳。 |
2010 年 2 月 19 日 星期五  |
利是... ...  |
分類: 未分類 |
Hi,我返里啦~
過咗尼個新年,
真係令我好失望,
可憐、可憐,可憐我D利是,
大縮水呀!!!
平時阿媽比$200,阿爸比$500,
依家阿媽比$100,阿爸比$200,
縮到你唔信。 |
我愛中一OLE Day  |
分類: 未分類 |
今日OLE Day,
古唔到啲辛苦and好玩,
1D跟B sir,
本來以為D啊sir會好惡,
但係期實佢地好nice架,
可能我有私心啦~
覺得B sir特別好人,
有幾會啲話,
我一定會珍惜尼個幾會,
好好玩多一次!!! |
2010 年 2 月 9 日 星期二  |
help阿繁搵晝  |
分類: 未分類 |
今日放咗学之後,
我同阿繁、趙、石、吳(男、女)去shopping,
點知阿繁行吓行吓,
佢發現D書唔見咗,
之後我哋就周圍去搵,
最可疑啲地方就係公園,
我哋麥地方都去搵過,
e.g.垃圾筒、管理處、行過啲地方... ...
之後我同X某andX某見到一個紅色膠袋,
跟住我哋就傻傻地咁去將膠袋打开,
見到啲竟然係... ...
神主牌!!!
個陣時吓得我呀... ... |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|
| |
 | |