kelly_tsui : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
聽日係OLE Day,
後日就放假拉,
但係衣嫁我啲心就已經飛咗去OLE Day同排球隊啦!
無可否認我真係好期待/鍾意OLE Day同排球隊。
今日話劇有劇本啦!
我係阿萍,
係主角萊架!
不過… …
我得兩句對白… …(無奈)
本來要參加普通話朗誦比賽,
點知Miss冇交到報名表,
所以就改成演講比賽,
我知我寫啲嘢真係好差,
你話我參唔參加好?
話劇組收人,
我去咗面試,
本來都只係想碰吓運氣(其實都幾想入架!)
點知真係被我入咗,
個一刻原來真係好開心架!
死人報告,由細到大我都討厭做prokect,
最近又有地理project,
同埋D是非怪一組,真係難頂。
影咗好多相,但係相機又被人羅咗,
佼到我被人埋怨… …