我今日遲左d起身
去到紅綠燈果到以為koey走左咪閃lo~
不過原來koey遲左D~冇等koey,好對唔住呀!!!!
我今日同弟弟食lunch~
返到去學校之後中文學會有個[最緊要正字]既活動
我咪去睇下lo~
點知睇睇下佢又黎左
我望一望佢又望返d問題
但係我望佢既時候,望到佢又望住我
之後我隔左一陣又望下佢
佢又望返我bo~
之後我冇理到佢咪返課室lo~
今日都幾hapi啦~
不過係有個人我覺得佢今日唔好姐!!!
HIHI~
我都有三日到冇打BLOG LU~
今日呀!!!!!
我今日要去鋼琴既校際
唉........
唔好提啦!!!!
講起都傷心呀!!!!
唔講啦!!!!
記住留言呀!!!!
BYE~BYE