今日koey約左我6:25~30係紅綠燈果到等
點知我遲左D~佢話要去SA到報名,我諗佢去左
咪走LO~
返到去,我見到KOEY , 糖心番薯 , HOLLY一齊排緊隊
SOR~我唔去得呀!!!!!
我今日又留低係學校食........
點知佢又係到.......SO BAD
唔MIND啦~
我食完上到去之後,見到佢行左過H.E. ROOM
原來PEERS又開會,,,,,,唔怪得啦~(佢CUT左 D 頭髮冇咁令仔)

今日英文堂D人又調位,MISS YIM知道左啦~
唔知有冇十個人調左位呢?!
總之就超多人啦!!!MISS YIM話要落D6 WOR
唔洗咁呀!!!!俾次機會都得掛?!BOBO今次再記就會連第一次果個都唔得嫁啦!!!!
好賤~
今日放學我同蘇芷翹一齊,,,
因為我同佢要一齊去琴行到
根住佢係我哋後面
係黑目果到,同佢一齊果個女仔唔知講左D咩
佢哋一齊倒返黎行,,,,,,
去到琴行冇琴室,SO佢上左黎我屋企LO~
今日都OK BO~

|