| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 25 日 星期日  |
| 2007-03-25 |
分類: 未分類 |
hehe~
我今日返童軍......
D人話有個原野烹任既俾賽
我原本諗住好好玩
點知!!!!超失望LO~
下次我一定唔會返,,,,,
我今日仲要成2點幾先返到屋企
仲要成身超DIRTY , 返到屋企沖涼X2
去食LUNCH , 之後行左陣街
見到陳子軒 , 佢高左好多呀!!!!
返到屋企就做功課同埋溫豬豬LO~
唔講啦!!!MISS YOU~
BYE*
|
2007 年 3 月 24 日 星期六  |
| 2007-03-24 |
分類: 未分類 |
HIHI!!!!
我又好耐冇打blog lu~
話咁快又test啦!!!!!大家開始溫豬未呢?!
我仲未呀!!!!!係唔係好lazy呢?!
琴日打完跆拳之後 , 金日成身都超極爆唔舒服
不過 , 今日我仲要去鋼琴二重奏...........
成績呀?!唔係咁好啦!!!!!
呢幾日呢......
唔知點解 , 我好似對佢冇乜feel咁!!!
不過我真係真係好想忘記你!!!!

今日呀!!!!我呀........
好累呀!!!唔講啦!!!
BYE* |
« | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | ... | 165 | »
|