金魚_生日快樂!
同浩_2返學,,, 返到去做中史><勁難!
見到william+fds ,,, 今日開始俾christmas card了!
未派晒ar! 不要嬲呀莫倩你都有嫁!
之後上堂落堂!
中文 - 立立果個作家搞到我笑左成堂咁滯..
冇晒gaS!
lunch - 冇同浩_2食! 佢同仲雯上左library prefect開party..
原本同雀屎 + 呀臭仲有呀臭fd + kerowai食!
你哋出賣我T^T
去左街市!
放學_陪左雀屎1陣! 之後見到4C令令呀! yeah!
之後同詹詹+雀屎+cherry放!
唉... science堂訓左訓 _病左tim!
之後保完習去區場搵呀臭佢哋... 嘩!!早知今日我又去啦!
呀彌 + wiiliam + 令仔+ 4C令令+樂敏 都係到wr...
我h! william_par仔話佢唔認得我! h0!人哋認得呀!!^__^
之後返拳啦! 今日豬man又返!
之後放啦! 佢陪我去花果山買芝麻胡... 見到班師兄師姐!
之後返屋企_今日既行程就係咁啦!
bye-bye!
如可是好!?
口神愛世人口
|