MusicPlaylistRingtones

 
KeLLY__LaM BlOg'''
 
kellykolly
暱稱: 小琳子
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
CloCK
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(三)
尚無任何內容
*琳子_金句摘錄,,''
投入去愛人,
投入去關懷你周遭的人,
投入去創造一些讓你活得有目的,有意義的事情.
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 12
今日人氣: 1
累積人氣: 874
自訂欄位(四)
尚無任何內容
2008 年 6 月 10 日  星期二  


2008-06-10  

今日,,,係考試日,

哇,,好開心牙!!有冇冷氣85k呀>v<我既至愛;]

返到學校,,勁大棚人係到傾計,,真係好{{勤力}}ya~

花左小小功夫xb,'終於比我搵到豬鼻,.3.

係到係咁以溫下maths咁囉-v-做個好學生

上去{{市場}}啦>\/\/<

個呀sir真係風趣-v-"

白xuxu既paper,,,,打冷陣-0-

點解d maths會咁難架-0-

我好多唔識呀>^<

驚驚/3\

考完,,即走,,

對mc,,

可以話冇題岩.^.

 

♥50問`

♥01*咩名::琳子
♥02*幾碎::12碎
♥03*生日::10月20
♥04*星座::天秤座
♥05*住邊::沙田''
♥06*同邊個住::老豆媽子*v*
♥07*學校名::曾肇添
♥08*學校o係邊::禾輋
♥09*咩班::1e
♥10*學號::38

{{以下問題只可回答班中ge人}}
在班中,,邊個最..
♥11*好::um..
♥12*衰::都幾多下喎
♥13*黑人憎::36
♥14*最乖::5號xd
♥15*最曳::唔清楚
♥16*最搞笑::天天
♥17*最無聊::13
♥18*最低能::13
♥19*最得意::25
♥20*最煩::20
♥21*最高::15
♥22*最矮::9
♥23*最呆::11
♥24*最cool::21
♥25*最熱情::25
♥26*最姣::36
♥27*最扮野::36
♥28*最中2訓覺::11
♥29*最誠實::16
♥30*最叻::大碌
♥31*最笨::我掛xd
♥32*最易呃::都係我勒-v-
♥33*最中2呃人:咁就唔明啦
♥34*最中2吹水唔抹咀::我同36*v*
♥35*最中2笑::好多啵
♥36*最令::一個都冇
♥37*最樣衰::心知肚明
♥38*最串::個個都唔串
♥39*最8卦::女仔們-v-
♥40*同你最fd::31,28,27,34

{{以下問題必須誠實作答xd}}
♥41*有冇試過上堂訓覺::有-v-
♥42*有冇試過上堂偷食::有-v-
♥43*有冇試過唔交功課::一次咁大把
♥44*有冇試過呃老師::有=v=
♥45*有冇試過逃學::我地尼啲乖學生硬係冇啦=v=

{{以下問題必須回答學校ge老師}}
在學校中,,邊個老師最...
♥46*好::ms lam{{西史戈個呀}}
♥47*衰::statement man
♥48*令仔::um,,
♥49*令女::ms ng-v-

{{以下問題是自由作答xd}}
♥50*最後1題,,tag人啦::想做自己copy啦

發表時間:2008-06-10 06:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 6 月 7 日  星期六  


2008-06-07  

 晨咁早,,比D雷嘈醒左,,,

\ _ /

7:30,,,係到擾人清夢

我10:00先補習架嘛'''

不過,,因為黑雨既影響,,都係唔洗返回

所以由朝頭早就開始亂溫書{{發呆}}

跟住食LUNCH   

1點半心心就黎左啦-----

黎攞1a書落去copy-v-

係到食蝦條=]"

換左新眼仔同埋電腦啦heh......

(閱讀全文)

發表時間:2008-06-07 02:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 6 月 6 日  星期五  


2008-06-06  

 今日係教師日''

11:00返左補習社,,

SKIP,,

跟住lorus來左搞電腦..

正喎>v<

好大雨呀

仲有4日考試>w<

好驚呀,,,

science冇溫過呀..

你叫我可以點好呀,,,

點分配timing-v......

(閱讀全文)

發表時間:2008-06-06 03:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 6 月 2 日  星期一  


2008-06-02  

 返學,,85k

返去,,,哇""爆cup'science wb-0-

哇,,,我地班好勁呀..拎左欠交功課第2同3!!

值得慶祝       55

中文,,,對功課>>派作文>>讀書

天天讀得超正呀!

mus,,自修

oral,悶

maths,,,做卷.

re,,,唔知佢做咩,,

pth,,,又係自修既時......

(閱讀全文)

發表時間:2008-06-02 06:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 5 月 31 日  星期六  


2008-05-31  

 今日話就話係sat-v-

咪又係溫書日,,,

晨咁早就去左cityone補習,,,

HELP~~10:00-1:00

做咩要補咁耐喎-0-

聽日如是,,,,,

好好好,,,補完去左吉吉家食LUNCH

又咁岩撞到我既二哥,,

咁咪又講左兩下...

返屋企,,

個一陣........

(閱讀全文)

發表時間:2008-05-31 04:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]