| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-06-10 |
|
今日,,,係考試日,
哇,,好開心牙!!有冇冷氣85k呀>v<我既至愛;]
返到學校,,勁大棚人係到傾計,,真係好{{勤力}}ya~
花左小小功夫xb,'終於比我搵到豬鼻,.3.
係到係咁以溫下maths咁囉-v-做個好學生
上去{{市場}}啦>\/\/<
個呀sir真係風趣-v-"
白xuxu既paper,,,,打冷陣-0-
點解d maths會咁難架-0-
我好多唔識呀>^<
驚驚/3\
考完,,即走,,
對mc,,
可以話冇題岩.^.
♥50問`
♥01*咩名::琳子
♥02*幾碎::12碎
♥03*生日::10月20
♥04*星座::天秤座
♥05*住邊::沙田''
♥06*同邊個住::老豆媽子*v*
♥07*學校名::曾肇添
♥08*學校o係邊::禾輋
♥09*咩班::1e
♥10*學號::38
{{以下問題只可回答班中ge人}}
在班中,,邊個最..
♥11*好::um..
♥12*衰::都幾多下喎
♥13*黑人憎::36
♥14*最乖::5號xd
♥15*最曳::唔清楚
♥16*最搞笑::天天
♥17*最無聊::13
♥18*最低能::13
♥19*最得意::25
♥20*最煩::20
♥21*最高::15
♥22*最矮::9
♥23*最呆::11
♥24*最cool::21
♥25*最熱情::25
♥26*最姣::36
♥27*最扮野::36
♥28*最中2訓覺::11
♥29*最誠實::16
♥30*最叻::大碌
♥31*最笨::我掛xd
♥32*最易呃::都係我勒-v-
♥33*最中2呃人:咁就唔明啦
♥34*最中2吹水唔抹咀::我同36*v*
♥35*最中2笑::好多啵
♥36*最令::一個都冇
♥37*最樣衰::心知肚明
♥38*最串::個個都唔串
♥39*最8卦::女仔們-v-
♥40*同你最fd::31,28,27,34
{{以下問題必須誠實作答xd}}
♥41*有冇試過上堂訓覺::有-v-
♥42*有冇試過上堂偷食::有-v-
♥43*有冇試過唔交功課::一次咁大把
♥44*有冇試過呃老師::有=v=
♥45*有冇試過逃學::我地尼啲乖學生硬係冇啦=v=
{{以下問題必須回答學校ge老師}}
在學校中,,邊個老師最...
♥46*好::ms lam{{西史戈個呀}}
♥47*衰::statement man
♥48*令仔::um,,
♥49*令女::ms ng-v-
{{以下問題是自由作答xd}}
♥50*最後1題,,tag人啦::想做自己copy啦
|
| 發表時間:2008-06-10 06:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-06-07 |
|
晨咁早,,比D雷嘈醒左,,, \ _ / 7:30,,,係到擾人清夢 我10:00先補習架嘛''' 不過,,因為黑雨既影響,,都係唔洗返回 所以由朝頭早就開始亂溫書{{發呆}} 跟住食LUNCH 1點半心心就黎左啦----- 黎攞1a書落去copy-v- 係到食蝦條=]" 換左新眼仔同埋電腦啦heh......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-06-07 02:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-06-06 |
|
今日係教師日'' 11:00返左補習社,, SKIP,, 跟住lorus來左搞電腦.. 正喎>v< 好大雨呀 仲有4日考試>w< 好驚呀,,, science冇溫過呀.. 你叫我可以點好呀,,, 點分配timing-v......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-06-06 03:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-06-02 |
|
返學,,85k 返去,,,哇""爆cup'science wb-0- 哇,,,我地班好勁呀..拎左欠交功課第2同3!! 值得慶祝 55 中文,,,對功課>>派作文>>讀書 天天讀得超正呀! mus,,自修 oral,悶 maths,,,做卷. re,,,唔知佢做咩,, pth,,,又係自修既時......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-06-02 06:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-05-31 |
|
今日話就話係sat-v- 咪又係溫書日,,, 晨咁早就去左cityone補習,,, HELP~~10:00-1:00 做咩要補咁耐喎-0- 聽日如是,,,,, 好好好,,,補完去左吉吉家食LUNCH 又咁岩撞到我既二哥,, 咁咪又講左兩下... 返屋企,, 個一陣........
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-05-31 04:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|