| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-04-05 |
|
我岩岩去我表嫂既婚禮=]]
好開心呀!佢現在有左bb~唔知男定女呢-0-????
我係到飲緊野~
等緊既時間....緊係打陣機先la=]
兩個都係我表弟~~
新娘來la!!!可惜掛住睇~冇影到photos...sor∼
佢地係到錫錫- -"
 
我d表妹著得好靚呀~^好cute~~
呢晚d野食好正....yummy!!
跟住食完....就搭車返hk la
|
| 發表時間:2008-04-05 03:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-03-22 |
|
今日又係博殺既日子.. 朝早去左大快活食早餐 跟住就返左屋企做功課la 依家做左4樣...唔知仲有幾多-^-"" d閱讀報告真係做死人LA 我睇極都仲有- - 陣間仲要去學琴同drawing tim~ 呢個easter真係好busy |
| 發表時間:2008-03-22 02:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-03-21 |
|
今日係放假既第一日~ 一早就出左馬鞍山** 去左莫清清屋企做project 做死人lu=v=" 依家好想訓- -" 我未搞過d功課@@ 完全唔想做~~~~ 我太懶la 我要博命做la |
| 發表時間:2008-03-21 06:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-03-15 |
|
唔好意思呀!呢幾日冇打blog~我掛住傾msn...haha今日呀媽去左聽個個咩咩講座wo-V-"我好好好好好好好好想去遊學團ar!!不過-0-"仲要考慮wo@@呀!唔記得左~要學琴tim0_0就來要考試lu.....Grade7呀- -(唔係好勁)我今次點都要拎番125分ga la!我要play piano la.. |
| 發表時間:2008-03-15 02:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|