今朝一起身就同nana去佐廣源賣旗~ 生日做義工..好有意義架xd
但係都有幾多人唔賣旗,,,好似驚死俾人呃咁xdd
交旗袋,,,, 記念品就係: 一支鴻福堂飲品
返屋企玩電腦~又訓佐,,攪到返教會遲到,,但係多啦A夢同傻KAI同我一齊遲HA~
去到教會.. 多謝呀YAN, 多啦A夢, 傻KAI, TIFF.Y, 陳廣明既生日蛋糕同生日卡=]
番呀婆到, 食佐餐好好味既晚餐...
同呀林,,呀珊,,呀鍵.呀衡玩啤牌,,之後又食蛋糕,,好好=]
多謝文文, NANA, MOMO, 傻KAI, 呀YAN, 袁青秀,, CHLOE, MELODY, ERICA,, WOOA, WOOA個XX, 何賜文,,
CHRISTY記得我既生日
多謝大家
|