| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 18 日 星期三  |
| 2008-06-18 |
分類: 未分類 |
終於終於都過佐最難涯個三日...日日都五點幾先訓,,攪到考完返屋企訓覺.日夜顛倒-33-
由今日開始,我要努力變返正常的生活!!
今日考LS~衰得好貼地, 我竟然將枝旗由 "Australia''變佐做 "Germany"" 唉~盧嘉麗真係聰明
之後晏就同返班小學同學一齊出佐去旺角~其他學校就好啦! 咁快考完試>.<
一去到狂影貼紙相..之後去佐食野啦!
最後行佐旺中三個鐘~
行到好累呀!!
但係同返班小學同學一齊出去..感覺唔錯~HAHA!
盧雪麗去佐THAILAND~仲有兩日就返LU! 期待她既手信XDD
|
| 發表時間:2008-06-18 06:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 48 | »
|