Kelvin*滴日誌≧。≦
大家好,以下係在下o既日誌,請大家細心欣賞...
希望你地睇先之後可以留個cm...表示+卜^^
唔該哂>.<"
kelvin0308
暱稱: 軒王之王
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
去bbq^^
第四篇qooza lu^^
忙碌忙碌忙碌~.~
今日心情好返D
無奈......."
文章分類
全部 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 5
留言總數: 7
今日人氣: 0
累積人氣: 91
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 31 日  星期三   晴天


去bbq^^ 作嘔 分類: 未分類

陣間去阿婆屋企bbq,

宜家等緊老豆返黎^^

又要對着D死表弟表妹= =........

 



2008 年 12 月 30 日  星期二   晴天


第四篇qooza lu^^ 尷尬 分類: 未分類

今日用琴日一樣,又上左堂弟屋企玩...

原來佢都幾happy,但唔知點解佢後尾就喊lo= =

咁我見咁悶,就走左lu...

唉~今日Boby Check,

個醫生話我偏細粒=.=

又話我已經開始發育,要努力增高=.=

~點算好牙我咁矮



2008 年 12 月 29 日  星期一   晴天


忙碌忙碌忙碌~.~ 自滿 分類: 未分類

成2日冇打qooza la...愈黎愈中2玩qooza..O(oo)O

頭先上左去同BB(我堂弟)玩^^

我揾野黎"tum"佢,佢不斷笑牙...我又Kai鮮佢又Kai鮮

我聽日都會上去玩AR~

唉..就黎又考試la~仲有勁多野未揾lo

我要add oil 牙!!!!!!!



2008 年 12 月 26 日  星期五   晴天


今日心情好返D 滿足 分類: 未分類

今日心情好返少少咁la...

今日打完qooza之後出左去尖沙咀食Buffet,

D野ok好味ga@@

 

唉,但係唔知點解,心入面仍然係有個字.....= =

(明我意思嗎??...呵)



2008 年 12 月 25 日  星期四   晴天


無奈......." 無奈 分類: 未分類

第一篇日誌......^^

呢排唔知係咪悶,所以上左貓貓D招男/女友區,隨便add左幾佢人.....

想揾人同我過聖誕,傾下電話,玩下MSN...~.~

唉@.@