陣間去阿婆屋企bbq,
宜家等緊老豆返黎^^
又要對着D死表弟表妹= =........
今日用琴日一樣,又上左堂弟屋企玩...
原來佢都幾happy,但唔知點解佢後尾就喊lo= =
咁我見咁悶,就走左lu...
唉~今日Boby Check,
個醫生話我偏細粒=.=
又話我已經開始發育,要努力增高=.=
唉~點算好牙我咁矮
成2日冇打qooza la...愈黎愈中2玩qooza..O(oo)O
頭先上左去同BB(我堂弟)玩^^
我揾野黎"tum"佢,佢不斷笑牙...我又Kai鮮佢又Kai鮮
我聽日都會上去玩AR~
唉..就黎又考試la~仲有勁多野未揾lo
我要add oil 牙!!!!!!!
今日心情好返少少咁la...
今日打完qooza之後出左去尖沙咀食Buffet,
D野ok好味ga@@
唉,但係唔知點解,心入面仍然係有個女字.....= =
(明我意思嗎??...呵)
第一篇日誌......^^
呢排唔知係咪悶,所以上左貓貓D招男/女友區,隨便add左幾佢人.....
想揾人同我過聖誕,傾下電話,玩下MSN...~.~
唉@.@