UK仔
kelvin103
暱稱: 燒希
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
幾好玩既聖誕...
努力
分了...
lunch...
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 83
今日人氣: 0
累積人氣: 1425
鍾意嘅野
1.火影
2.曼聯
3.周柏豪
4.農夫
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
+我 msn啦~
冇我msn 就加我啦~
[email protected]
xDD
2008 年 10 月 25 日  星期六   晴天


幾正... 自滿 分類: 未分類

今日...

過得好開心

首先我放左補底

就同左呀pui

仲有2位某人

(唔講得=__=)

我地去左玩冒險樂園

超正

仲撞到子浩同佢呀媽

我同某人分2人一組鬥玩射籃

我同呀pui一組

另外個2某人就一組

我地p得好激

最尾

以10分

大勝佢地

haha!

你地仲未夠水準呀

xdd

之後就去睇high school musical 3

我地就買飛

買左冇幾耐

撞到熟人=.=

套戲好正~

幾好睇

d歌都好好聽

之後食埋野

就散lu

之後我同左呀朱德峰去打波

攰死人呀

 

牽牽牽牽手 一直走到最後 

我們開心的夢遊

牽牽牽牽手 永遠十指緊扣

我相信我會永遠在你左右

該怎麼去愛 我沒學好 



2008 年 10 月 20 日  星期一   晴天


煩.... 分類: 未分類

今日

調左位

有好有唔好

好既

係同呀朱德峰,SIT MAN,劉冠鋒個d

正呀!!!

唔好既

就係7寶有1個坐左過黎

真係煩

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

係E一刻

無論係咩女仔

都比我1個感覺

就係好煩

得覺得你地E D女仔

好任性

成日發小姐脾氣

好煩呀

寧願同任何女仔冇關係

因為實在太煩

 



2008 年 10 月 19 日  星期日   晴天


珮... 分類: 未分類

講真

我從來冇瞞你野嫁

pui...

其實呢

我只係想你知

我..

就是這麼愛你 遠遠愛著你
如若讓你親一下會死 (無意想起) 寧願讓天空因我痛悲

 

由這一分鐘  我一生  就只有妳

明日縱使不堪  阻不到我用心愛妳
 

I' ll give my life to be near you in every way
For I have nothing left to be here on this Earth today

 

所以..

我冇諗過瞞你野

至於平時方面

我都係想傾多d計

食lunch一唔一齊食都得嫁x ]

我心入面d野

一定會同你講

希望你心情會好d

唔會再唔開心

成日唔開心唔好嫁

有咩我地都一齊分擔
 



2008 年 10 月 17 日  星期五   晴天


三十日了... 分類: 未分類

運動會

勁無奈

首先我跑400m

超好采咁跑左個5小組第2,

丙組第5

haha

跑完400m

因為用哂所有氣

搞到我要瞓低休息

之後又要1500=.=

我其實一d都唔想跑1500

但有人話唔去扣分

我先硬住上

結果...

因為400搞到隻腳超痛

快唔到

尾2=.=

真好采

因為累而快唔到好多既人

都有尾2=.=

今晚12點過後..

就已"三十日"了.......

希望有好多的"三十日"

 



2008 年 10 月 15 日  星期三   晴天


好驚... 不安 分類: 未分類

好驚呀~

聽日運動會

好驚跑第尾呀

but

一定有人包我尾x]

又要跑400同1500

400就一定唔會

包尾!!!!

至於1500

都多數唔會

因為...

有個kai子會包我底

haha

唔知邊個呢

xdddd

聽日晨咁早起身

又冇得瞓

真係慘...