| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 23 日 星期三  |
| PSP呀! |
分類: 未分類 |
今日
又遲左起身
遲左成半個鍾
去到超o
先知今日係
11點30開始
好采
又有得準時走
今日講住咁多
88~
|
2008 年 7 月 22 日 星期二  |
| 補番先~ |
分類: 未分類 |
琴日番到屋企
因為冇開電腦
所以今日補番
=.=
今日
我下定左決心
一定要買PSP
所以要做好多野
例如:
1.賣NDSL
2.用少D錢
可惜
差610
要9月先賣到
不過我
會去我公司幫手
拎錢
講住咁多
88~ |
| happy birthday~ -.- |
分類: 未分類 |
今日無啦啦話
提早幫我家姐慶祝
佢生日-.-
搞到我超無奈
 
但係個蛋糕好好味
係我地未食蛋糕之前,
我出左街食飯
真係超O咀
我地叫野食啦
叫左7樣
話其中2樣冇...
咁整出黎拓咩-.-
D野又唔係好好食-.-
咸死左我-.-
下次唔好再去.V.
今日補習仲差D遲大到
好采都有得準時走人
今日講住咁多
係呀
如果想睇個D蛋糕相
去我個相簿睇啦~
88~~ |
2008 年 7 月 20 日 星期日  |
| 游完水lu... |
分類: 未分類 |
今日又去游水- -
搞到我地用左好多$$
今日本身去朱德峰到游
但係個會所話
星期日唔開放比外人- -
(都kai kai地 - -")
搞到gm立用左50$
慘!!!
最後都去左我會所到游= ="
最後gm立係6點8左右走左
但係我就同個fd游到7點4 -.-"
唉...
聽日要補習
慘劇!
講住咁多~
閉~
|
2008 年 7 月 19 日 星期六  |
| 熱死人... |
分類: 未分類 |
今日真係好熱呀
熱到我想死
都唔知咩事.
今日咁鬼熱,
真係好想游水
但係琴日先游完-.-
唔通又游咩
好地地
做咩香港小姐
悶死-,-
唔知咩事
屋企有好多蚊=_=
今日唔講咁多
88~ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|