今日 就係我地ge謝師茶會la(有d學校叫謝師宴)
咁辛苦排綀ge野 今日要發揮哂出泥
等完校長同家長up完野 就到我地出場la
一出場 我無咩感覺
好似平時咁 野照講
不過到左唱歌個陣 就好鬼緊張la(我要跳舞)
我好小心咁完成每一個動作
做下做下 比人笑 唔鬼理佢
繼續做 做到[木樹]個下 台下的人都全神觀注呢
我地做埋後一個pose
台下掌聲歷久不絕 (拋下書包先)
到其他班表演 無咩想睇 綵排睇左好多次
最精彩ge時刻 就係唱個首咩話...前程錦繡
每唱一個拍一下手 好有節奏 好有feel ar@@
有d女仔仲喊埋tim 令人心酸 佢地仲係到做動作
所有觀眾都望住佢地 連校長都讚佢地 威la
上番課室 之後就係茶敍(食野咁解)
食到飽飽 就上左台跳舞 成級都係到舞
high到爆炸 隔離班都一齊跳 真係好開心!!!
玩到5點就走左(本新4:30要走)
走左之後就要去打羽毛球 orz...
|