Kelvin 真摰情誼
畢業前後的紀念
kelvin_ming
暱稱: Kelvin仔仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
今日 派位公佈la
今日 好...
謝師茶會.....
排舞~的日子
關於12.13日 返學團
文章分類
全部 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 6
留言總數: 14
今日人氣: 0
累積人氣: 483
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 6 日  星期五   晴天


謝師茶會..... 分類: 未分類

 今日 就係我地ge謝師茶會la(有d學校叫謝師宴)

咁辛苦排綀ge野 今日要發揮哂出泥

等完校長同家長up完野 就到我地出場la

一出場 我無咩感覺

好似平時咁 野照講

不過到左唱歌個陣 就好鬼緊張la(我要跳舞)

我好小心咁完成每一個動作

做下做下 比人笑 唔鬼理佢

繼續做 做到[木樹]個下 台下的人都全神觀注呢

我地做埋後一個pose

台下掌聲歷久不絕 (拋下書包先)

到其他班表演 無咩想睇 綵排睇左好多次

最精彩ge時刻 就係唱個首咩話...前程錦繡

每唱一個拍一下手 好有節奏 好有feel ar@@

有d女仔仲喊埋tim 令人心酸 佢地仲係到做動作

所有觀眾都望住佢地 連校長都讚佢地 威la

上番課室 之後就係茶敍(食野咁解)

食到飽飽 就上左台跳舞 成級都係到舞

high到爆炸 隔離班都一齊跳 真係好開心!!!

玩到5點就走左(本新4:30要走)

走左之後就要去打羽毛球 orz...