放學之後 就去左一新到食野 食左成20蚊 都幾值(物超所值)
跟住就返番學校 見到朱仔
同佢阿媽(搵tam sir同chan sir 做d咩呢 唔話你聽)
就上左去6樓音樂室到排舞(可以話係玩lo~~)
不過未人齊 就睇d畢左業ge哥哥打波
人齊la 就跳舞 都幾happy ge!!
得閒就玩下野-鬥大力(最後個動作要手拉手的關係)好多人都唔夠力 仆x左
hehe 嘩哈哈 我就無la hehe 嘩哈哈
排到5點幾就走左lu
麒麒同丁丁泥左我屋企玩左一陣
6:15就出去打波了(orz)