哇…今日去左海洋公園哇…
雖然7月幾果陣都去過 不過今次係同嘉敏佢地去
牙妹就傻左 一定要佢阿媽陪佢黎 我陪佢唔好咩
我地喺大樹彎到開始玩 同上次相反 我地一開始就玩「滑浪飛船」
唔知係咪跟得曾偉誌多 開始有d變態 我又學佢咁唔扶
又真係幾過癮下 跟住我地又走左去玩海盜船 好似係都我玩到唔叫
玩完之後 我地走左去坐摩天輪 轉完之後就去左玩飛天千秋
排我地後面果條人 竟然淆底 喺到串佢 我同嘉敏玩完之後 就去左搵細佬佢地
跟住就走左去睇魚 跟住就睇鯊魚 我地冇睇到水母 因為好多人=.=
我地走去搭纜車去左對面 跟住阿媽佢就叫我同嘉敏影張相
好似好耐都冇影過啦 咪影左一張囉 跟住佢地又話我地兩個好似…
去到對面之後 我地去左睇熊貓…超可愛=v=
冇幾耐就走左啦 超累…
|