哇!今日落好鬼大雨啊 3點幾果陣有黃雨啊 去到7點幾 我同我細佬 去左食早餐 哇! 好好好好好難食啊 早知係咁就唔出黎食啦 返到屋企之後 又要拖地 拖完之後沖涼喇 沖完涼之後仲未夠鐘 咪打陣機囉 打完之後就出去啦 我地搭西鐡 去到之後都幾快下去到 去到之後好多人 等左一陣就入到去啦。 我搵左好耐先見到阿誌 唉...唔想打咁多 對家姐說的話:家姐啊 我真係冇食煙嫁 你信我啦