不愛還好
愛一個人 你要包容她 有錯要原諒她
那愛人那個呢? 無法得到什麼!?
被人愛的那個 永遠也是勝利者
而愛人那個 永遠也被人傷害
既然愛人那麼痛苦 倒不如不要愛...
2/7/2006
哇!琴晚真係累到我死咁制
今日我同豐哥去買野啦 佢買袋 我就買鞋啦
喺買野嘅途中 我見到歡歡同佢媽媽去行街啦
買完鞋之後就返屋企 返到屋企先發覺對鞋唔岩我 我同豐哥就即刻坐的士去換(係真的)
後來俾我阿媽知道左 佢就話我好無聊
後來到左7點幾 我就去左游水啦 我就去左游1.9米嘅池 我頂!有一個女仔唔識游水 佢叫個男友抱住佢游 勁好笑
我游到50米就已經 好似要死咁 我真係唔適合游水 唉.......
|