今日考科學 冇咩問題啦 有溫書 唔駛驚 跟住 小息果陣 miss cheng 同我講C班有退出唔去 咁開心 雖然唔知佢係乜水 但係都好多謝佢啦
跟住就考eng(3)啦 我同荔枝鬥低分 輸左請飲野
返到屋企 冇野做 等到5點幾就落去踢波 估唔到踢左幾次d感覺返返晒黎 真係正 我諗我就黎好返晒嫁啦
跟住有條戇鳩管理員過左黎叫我地唔好踢波 我地咪唔踢囉 我地企左喺度 條撚樣call友過黎 call d高級d嘅過黎
過黎囉 好撚淆啊 多d人仲好啊 屌你老母!隻撚揪啊 仆街淆撚晒底咁 串喎 我地3條友都串撚死你啦
唔夠人串就喝人 好撚惡啊 好撚驚啊 隻揪啊 同我喝啊 睇下邊個大聲d 仆街!!!
|