哇!琴日游完水之後 累到我死咁制 今日又要去踢波 so今朝訓到好晏 跟住打左一陣機 跟住就去左食飯啦 我去緊食飯果陣 小ming(唔係我地班果個 係鄧中嘅人)佢問我去唔去游水 我就哽係唔去啦 我驚我噴血啊 所以就唔去啦 食完之後就飛快咁返黎換衫踢波 我頂!一落到去就俾細妹攞左部電話 又熱喎 踢到3點半到 我同阿祥就除衫打波啦 曬死左 跟住我就買野飲啦 無無聊聊又一日啦 唉!熱死啦!!!