琴晚同阿妹 一路傾電話一路溫書 結果唔經唔覺就已經兩點幾啦 我就唯有收線訓覺啦
去到朝頭像 我條死人細佬 又喺度煩我 要返學大晒咩 嘈住晒 結果我10點幾就起左身啦 我起左身之後 又係冇人喺屋企
我又要自己整早餐食啦 又要食包+腸仔+蛋 食完之後 我就開住部電視啦 原來播緊SD高達 我睇下啦 睇完之後 我就睇返我套無盡的華爾茲啦 睇完之後 我真係覺得好正 雖然睇左n咁多次 不過都好好睇
睇完之後已經12點幾啦 我就落街食飯飯啦 跟住行行下 我見到有件衫 好令 我就買左啦 返到屋企 阿媽同我講 話我今日要補習 我就等啦 等到4點3先黎 差唔多補完果陣時 浩佢打俾我叫我落去 我就話得啦 就即刻cut左佢線啦 跟住我補完習阿妹又叫我落 跟住我就死落去啦 佢地又打排球 我就同阿祥坐喺度睇佢地打波 跟住我地見到一個小型交通意外 就係兩個細路鏈車 跟住入彎 結果撞埋一齊 真係超爽啊
返到屋企 我在攞野飲 跟住就食飯啦 食完飯之後 我又打機 跟住訓左一陣再起身溫書 溫到點幾果陣 就唔鬼溫啦
我就搵人傾計啦 跟住就走左黎打日記 我打緊過陣係2006年6月18日上午1:31 都係唔想咁早訓住 陣間再打機 打住咁多先啦
|