今日真係冇乜野好打 不過最正都係食緊飯過陣
阿如同阿延餵我食飯飯 佢地餵我食飯盒果d菜 超難食 食完之後勁想嘔 最噁心就係阿延餵我食一舊骨 點知係...
跟住我就如常咁去左313a同餃子佢地打機 跟住我見到阿延同阿如 佢叫我出黎 我出到黎點知佢地係喺度串嘴
跟住我叫阿如幫我扎頭髮 跟住阿延 就搶左黎扎 扎完之後 我終於都知道點解d女仔最憎人地扯佢地條鞭 原來真係好鬼痛
上P.E果陣 阿sir就問我地想踢波定跑橋 我就哽係想跑橋啦 佢地話踢波喎 我都冇咩所謂 因為踢波同跑橋我都鍾意
上上去 餃子一個大腳就將個波踢到唔知去做邊 佢地搵左n咁鬼耐 先比富搵到 跟住我地就踢波啦
點知...阿花同學 佢冇啦啦搶左個波 跟住我地就搶啦 跟住佢就仆親啦 最9就係誘話我地整跌佢喎
真係好戇鳩囉
|