估唔到咁快就5年啦 5年前嘅今日如果唔係發生果事的話 可能我嘅性格會完全唔同
我仲好記得以前小2果陣都俾人蝦過 我係完全冇辦法可以還到手 班人就係咁用橙汁淋我 逼我食樹枝 到左小3我就轉左校啦
當時我已經唔再理呢件事 只係當佢係一d惡作劇啦)
5年前,我仲係一個小5嘅學生 我比人撩到發火
當時有4條友仔一齊撩我 我d所謂嘅fd一早就淆到走晒路 得返我自己一個
我第一時間我就諗返小2果件事 我就知道佢地想做乜 不過 我所用嘅方法就完全唔同 因為我已經大個左同大力左
我唔會再由得佢到打 佢地一個勒住我條頸 兩個捉住我 一個喺度打
由於佢整到我流血 我就發晒癲咁打佢 勒住我條頸果個 俾我一野打埋佢塊面度囉 捉住我果兩個俾我用腳 猛咁踢佢
結果果幾條友仔同我都俾人記左個缺點 從此之後我以後都冇發晒癲咁打人 但係估唔到小天使用書車我果陣時 我已經想好似打果幾條友咁打佢 但係我冷靜左一下 我只係好用力咁打返佢一下 如果好似打果幾條友咁可能我真係會打死佢嫁
琴晚我喺度諗 其實我喺你心目中 重唔重要呢
我真係好想你答我
|