今日成30幾度 想熱死我咩 真係熱到死咁制
今日係播高達嘅日子 我已經唔想睇啦 套片廢成咁...
跟住 我就去左食野啦 食完野之後 我就走左去睇模型
又俾我見到gp03d啦 真係好鬼死想買 但係我間房已經冇晒位擺啦
返到屋企 我溫左一陣書 做左一陣數 做到我就黎痴線啦!
跟住 我就開始打我嘅機啦 打打下 部機又shot shot地啦
搞到我又要重開 頂!
打到5點幾到 我就同我細路打越南大戰啦 頂!好屈機啊
跟住 我就打俾芬姐姐 問佢幾時去同去邊度啦 點知又係我話事
明明大個我嫁嘛 點解又要我諗喎! 結果就揀左7月22號 去沙田 佢又唔識黎天水圍喎 如果唔係 就可以帶佢黎玩嘛
|