嗚...救命啊...
我真係好想忘記你啊
點解我要識到你啊
唔識你咪好囉
我而家就唔會咁
唉......
學阿誌咁講 唔好帶任何感情黎做野
真係好好的
冇人知道你嘅喜怒哀樂 更加冇人知道你想點
咁樣仲好tim 可以保持自己嘅神秘感
今日 我落去果陣 阿誌打俾我 佢話過埋黎天水圍 無奈囉
喺元朗 突登走黎天水圍幹啥 佢話過黎睇我 100個無奈xd
好想好睇keroro軍曹套戲啊 28號又要同阿誌同埋阿如佢地去漫畫節啊
今次一定好好玩姐 keke
順帶一提:阿誌部電腦壞得好犀利 仲勁過我果部 keke
|