哇!琴日成晚冇訓到 喺到玩Grand Chase 超正xd
去到5點幾果陣我諗住睇日出 跟住 我細路就醒左問我做乜野
我就答佢話睇日出 佢就話:你白痴嫁 我地呢邊係西方啊 睇乜野日出啊你
無奈...
7點幾我就開始訓 訓到11點9到 我就起左身啦 又唔駛食早餐
刷完牙牙之後 我就睇下有冇人打過俾我 原來啊如打過俾我
我就打返俾佢啦 原來今日阿如比賽啊 我幾乎唔記得左keke
跟住我就去左豐屋企攞野啦 攞完之後就返屋企...做暑期作業+訓覺
訓醒之後就食左一d野 準備去練跑
我同阿祥就開始練啦 豐就計時 第一次跑 我仲以為我廢左勁多 原來係未熱身
跑左幾個圈之後 就正式開始啦
第一次 15秒幾
第二次 14秒幾
原本諗住跑埋第三次的 點知阿如打俾我 我就叫佢過黎搵我啦 原來輸左 keke
跟住同佢行左一陣 就再去跑過 今次阿祥同我跑 阿祥超快 好彩我都唔差姐 我地兩個差0.幾秒渣 鬥得好激烈
我地跑左12秒11啊 最快的紀錄啊
聽日要再努力啊!!!
|