最近脾氣愈黎愈差..
積埋積埋既火又開始爆出黎
好似星期4果日咁佢地羅漢我我都估唔到我會有發脾氣既衝動
最可笑既係.以前個個都叫我控制好d脾氣
點知呢個miss竟然同我講如果你發脾氣可以反抗到既話你發都冇所謂
咁我以前1直咁忍係為左d咩!?
我知道如果我整親有人會擔心同心痛
但係我星期5果日終於都大發脾氣起黎
搞到我塊面多左條傷口
我以前最喜歡被憤怒充斥整個身體
隨著自己的意志任意破壞
但現在的我.最討厭這感覺
我很討厭這種像野獸的自己
當有絕對的力量時..你會選擇保護1切的神
還是選擇當一個控制1切能夠破壞1切的魔!?
|