由暑假開始...間歇性出現幻覺 由1開始既聽到有人叫下我個名.. 直到琴晚...幻覺既問題好似嚴重左 話說我琴晚訓教果陣枕頭趺左落個鍵盤度 跟住我冇啦啦自己醒左 係勁精神既情況下..我..對住個床尾講左句..不如你幫我汁返佢啦...我好累唔想郁.. 跟住我"見"到(我唔知點樣形容)有個人坐左係我床尾果個人隻腳包住左 跟住同我講返..我隻腳傷左...唔好叫我郁啦.. 我見到果個人應該係我自己 可能係無形既壓力掛.. その目だれの目? 這視線是誰的視線?