n咁耐冇打過日記喇 因為呢排真的很忙呀 講設派位結果 沙田祟蘭中學=v= 原本唔係好想去 但係去左識左好好多FD 最近雖然好忙但係好開心 好多朋友支持我=] 多謝大家!! 我1定會努力的!! 補課生涯xDD 同恩恩所講既1樣 我將會好健康........因為日日早睡早起=v= 我比人叫左我做子鈞妹>< 好正呀xDD 件校服型得要命喔 下次影比大家睇下,,,,,,,