呢幾日...過得都叫唔錯啦... 做左好多我想做既野 今日陪吳琪琪拎碟 又陪豐哥剪頭髮 跟住又去左打機 灰.... 點解咁快就唔記得左我....... 明明你話過1定唔會唔記得我的 誰說友情能一輩子的!! 友情也不能信任的嗎..... 總覺得...你們對我很冷淡.... 果然...我還是要像以前般沒朋友嗎