今日考埋英文同埋數學tsa 超悶 朝早差D遲到 返到屋企HEA 冇咩野做 同琪琪玩左陣MSN 跟住我又係咁睇野 老婆豬豬好叻叻 識買送同埋洗菜 勁叻叻 跟住佢又要練野喇.. 又陪唔到我.... 你知道嗎?我是多麼的想你陪伴我.... 聽日派卷 我1D都"唔驚" 點算好-0- 好驚TIM-0-