今日考中文 媽的! 好多野要寫 PE..... 東洋魔女xd 同白鈞去左買點 去到OK見到的的同財狗 同佢地1齊返去 返到屋企DL左跑跑卡丁車 台灣版的說 叫翼X死神 跟住就溫物理 物理好膠囉我想講 唉....悶忍死呀!!