琴晚4點幾訓 今朝11點幾醒 食左個杯麵 又開始溫書 超累的說... 1點幾表姑姐就到左... 又係默生字 岩左70%^^ KWAN豬好鬼叻 跟住又做左明兒表姑姐中3既英文卷 都唔錯啦... 自大1陣先xp 哇..KWAN好好好好好好叻呀 哇卡卡卡卡卡卡 跟住又做數做數 累死左喇.... 又就黎考試了... 比D心機吧!! 為了你我的將來...我1定會好好努力的