今朝早比爸爸叫醒左 我仲以為已經12點幾 原來得果9點幾-0-" 搞到我咁早開始溫書 原本佢全日都唔洗返工 但係冇啦啦要返去做咩緊急維修 跟住食完野佢就去左返工 我就去左打波 熱到呀媽都唔認得 同班人玩左場3打3 輸左 跟住我同呀翔1隊 2打2 先羸 跟住去左買野飲 買大杯 超快咁飲野 跟住係咁炸版 入左兩個 勁好彩 跟住就返返去了 返到去又要落去買野 好期待6月22日 連續3日都出去 星期日雪兒姐姐同我出去揀禮物 星期六去打羽毛球 星期5就同FD出街 正爆正爆 今日怪球=0=