真心為你
鐘意遊戲王,CHEMISTRY,九把刀,EVA既可以搵我傾計。
ken0inuyasha
暱稱: 番哥XMAGIC KENX
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
零八十六 恐佈!
零八十五 藍球
零八十四 金鷄 獨立袁...
零八十三 沒那個心情
零八十二 心痛
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 5
今日人氣: 0
累積人氣: 734
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 26 日  星期六   晴天


零八十一 開心的日子 分類: 未分類

大家好,我係MAGIC KEN~,MAGIC~今日朝頭早又去左補習,去到先話冇得補,被靖腸打左一身,仲比人屈請食車仔麵,話要彌補心靈既創傷,腸哥,我仲慘過你呀!跟住去左睇小明比賽,算啦,勝敗乃兵家常事,唔好介懷!跟住去利寶玩,又同我細佬決鬥,梗係蠃啦~跟住去進心會,有生日會,有個細佬當我大脾好似櫈禁坐,好辛苦。睇到啲細佬仔禁活潑,真係好難想像佢地冇左父母!跟住有野食,正!最未執野,俾張梳化整親隻腳,痛到死死下,要瘸瘸下返屋企,好彩返到屋企都好返啲,有啲野驚小明介意,唔講!總知,今日都幾開心。IAN~!生~~日~~快~~樂~~!!!!!!OH~GOODBYE~MAGIC

 

 



2008 年 1 月 25 日  星期五   晴天


零八第十 位置驚人! 分類: 未分類

大家好,我係MAGIC KEN~,MAGIC~派哂卷喇~成績?算啦~唔好提,差到隻狗禁。今日三堂中文,好正。聽得好入神,我諗中文係我最留心既一科。我個神奇自動沖氣龜背俾人拎走左,呵呵~原來係B中~即時開羅馬鬥獸場。跟住成長路,勁!我仲記得條友叫偉成,佢唔妥我我就唔妥佢!HAHA!跟住就調位喇!好正呀!我同劉小芳坐,OK啦~不過唔同我傾計,會悶~不過右手便係維哥,後面係張騫,多謝祖明!!不過林霆鋒好慘,調左三次位都係同劉穎賢坐。唉。如果係我就自殺喇!哈哈~張騫~小心耳膜穿呀!隔離個黃潁欣把聲好大架!橙姐姐坐單丁位,好正!有得訓覺。亮添同羅詠欣坐,哈哈!係報應呀~詹詹同林嘉虹坐,呀~好幸福呀~呢排好涷呀~但係係屋企就好熱。兩蚊!生~~日~~快~~樂~~!!!!!!OH~GOODBYE~MAGIC

 



2008 年 1 月 24 日  星期四   晴天


零八第九 中文天才~ 分類: 未分類

大家好,我係MAGIC KEN~,MAGIC~今日都仲未派完卷= =今日又派中文,派中文說話,得41.5分,算,都好過好多人,最尾講平均分,女仔佳麗第一,五份卷最高,恐佈!男仔我第一,變態!鄭老師叫到我個名果陣,我同橙姐姐仲傾緊計,嚇左一嚇,正!男仔第一都唔錯。可惜唔係全班。跟住就笑唔出喇!電腦得13分,全班都唔合格,但係原來中文輸入法等於平均分一半,我得3%,冇可能PASS。西史份卷27分,又唔合格,死梗!聽日調位喇!要同橙姐姐分開,唉~冇人同我傾計喇!!考試成績又差,希望中文拉得番!OH~GOODBYE~MAGIC



2008 年 1 月 23 日  星期三   晴天


零八第八 命懸一線! 分類: 未分類

大家好,我係MAGIC KEN~,MAGIC~今日都又係派卷,睇到啲分數,心都寒哂,GEOG全班最低得廿分,不過作文就合格,28分,幾開心。今朝個瀾gag怪獸吳X軒查膠水係我張櫈度,我好嬲,上一次嬲好似係知道小明俾燒賣打,佢仲叫我同佢隻揪,可能佢真係想死。之後梗係冇啦~我真係驚我打死佢。geog堂橙姐姐叫我陪佢去自殺,我話好呀~一齊去。但係最後我都冇去,因為我仲未可以死,我仲有仇未報。最尾佢真係冇返,原來係去左睇跳舞,嚇鬼死我。放學考pe,考之前睇到胡樂隼俾人打爆眼鏡,原來係超人做既,跟住劉老師叫超人半年唔准打波,笑死我~考完pe,即刻訓左係度,反應跑23秒86,頭搥6分,耐力跑24個圈,跑到死。都好,成績數一數二,跟住返屋企。我而家仲諗緊去唔去進心會好,唉~同十代諗緊魔術學會,會長:magic ken ,副會長:十代,維哥。聽日派西史,Econ,呀!!西史!!!!!!OH~GOODBYE~MAGIC



2008 年 1 月 22 日  星期二   晴天


零八第七 死定! 分類: 未分類

大家好,我係MAGIC KEN~MAGIC~唉,都冇乜心機打BLOG~今日又派卷,第一科英文,27分,EB,55分,大大個死字鑿係額頭。跟住派I.S,仲衰,得17分,又比橙姐姐串,話高我3分,又比人調走,同十代坐。幾好,但係隔離劉穎賢,好慘。再跟住派中文作文,我篇文比鄭老師大大聲讀出黎,醜死怪,好彩,都有51.5分,短文就12分,鄭老師話只要將幼稚園變做小學,就有7字頭,吹漲,啲人話我中文勁,勁?廢,冇乜勁,standard。。唉~好多科唔合格,subi,一兩科唔合格冇乜野,你下面仲有我痛苦既呻吟呀~怨狠!怨狠呀!OH~GOODBYE~MAGIC