今日心情諗住會好返D /// 點知 唉! 我要撐下去丫 ><''
覺自己以往所做的事都是白費.... 都係做返自己吧 將煩惱放下來吧 剩餘的氣力只
夠讓我站起來...不能在行la..
今日留低睇社際比賽/\/\ 好激丫 男仔比賽點都好睇過女仔 爆光--(庭光)今日失水準 2戰2敗
好彩 葉昆爭氣 至於 文彬呢就騰雞左d 佢好鬼緊張 哈哈!!
之後見到阿女--(麗紅) 佢就睇埋一份 之後同佢一齊返 跟住去左m記食野 傾左粒幾中
佢d敏感重未好 又多左一d新ge敏感 可能食左m記/\/\ 希望佢快d好返la 唔係就唔令女ga la
就考試 希望自己可以專心溫書la 大家都要+++油丫
|