Halo
大家身體好嗎?
我好耐冇打blog啦
又e家開始
我以經忘記左佢[識我ga人都知講緊邊個]
好~!
琴日同今日都係我最憎ga日子
因為要去鬥利是
講幾句野就有錢
你話幾無聊
不勞而獲
=-=都唔明回解咁多人鐘意e個日子
我同楊浚賢fd左
16號要返學校去練啦啦隊
唉~!麻煩
我同我地個社長熟左
前個社長走左
band個個胡家輝又去左
都唔知幾時可以見到佢地
你問我有冇鐘意人
其實有ga
向你講大話
sorry....
其實係.....唔話比你地知........
就黎要返學啦
我未做過d功課呀
我隻錶整返好啦
好開心呀~
我換左部電話w900i
3700蚊呀
換左1個月
都未壞~
yeah~
我想入排球ga男c
又唔夠人~~唉真慘
如果你係f1-2ga
麻煩黎搵我205室
唔該~
|