套野好像好正咁
超想睇
有冇人又想睇??
《陰容院在》電影預告片
http://tv.sina.com.hk/cgi-bin/nw/show.cgi?id=a44b5257e0b34182
呢排成日星期二請假...怕左英文話劇-.-"
今日番到學校俾班主任發現左>O<"
好彩MISS叫我唔好唔番,最多番到扮聽唔明佢講咩...唔做...
^_^諗諗下又幾有道理,好過請超過二十日假無得升班仲衰T^T
難得今年考得咁好>v<"
呢排個人由其是朝早唔知做乜
好像散左咁,唔想郁...