ken321321 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
@v@
我 的 資 料

暱稱: 。﹏。
性別: 男
國家: 香港
地區: 中西區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
唉...正式出嚟攰真係好 ...
2010-09-18
原黎拍戲都唔易=0=囧
等個死黨黎就一齊搵其...
2010-06-22
日 誌 分 類
全部 (92)
日常 (8)
考試 (5)
行街睇戲 (2)
信長 (2)
星座及心理測驗 (1)
未分類 (74)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 92
留言總數: 174
今日人氣: 10
累積人氣: 2832
RSS Feed
2008 年 8 月 12 日  星期二   酷熱
悶悶 鬱悶

呢排好q悶

考試考完全級51/...\

算ok既

暑假少人一半

因為要番數學拔尖班/...\

8-8先番完

呢排有好多好睇既戲

邊個想搵個人陪睇戲可以add我msn

[email protected]

如果我未睇又想睇可以陪你

特務S(乜)得預告片果d好笑

其他就唔多好睇

悶爆...

唔知有咩好做

今日屋企又多左個 NIKE2000 七號 室內波

不過多數都係用黎街場打/...\

我係新手,阿哥先勁校隊又成日去打

我就成日掛住論壇(E家得一個壇,遲D應該又多一個壇)

近排打CS就快回復昔日技術

以前一個打八個都OK

一次過VS 6個

E家3,4個了

D2好正,雖然有左好久,但最講技術/...\

暑假過左2/3了

得番十幾日,唔想再浪費左它

我要珍惜呢最後十幾日呀!!!

呢排都夠錢用...

但怕唔夠用到番學

你地又夠唔夠用??

就黎生日了

8-22

仲差十日咋


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 5 月 11 日  星期日   晴天
久違的文章 疲倦

好久冇打了

 

今日朝早好早就醒
雖然係星期六
但今日要去嘉道理農場
今次大約有二十幾三十人
我班就有7個包括我
全部都係我叫的!哈哈~,~
我七點鐘就醒左
之後叫人起身...
去美心食早餐先
我地今日到左之後,行左好多路睇左好多野
亦學左好多野,聽日一定會肌肉酸痛
嗚嗚...之後係九龍塘散左之後
去左睇戲>.<
睇柴丸奇蹟物語
幾感人...
又地震又洪水
果四隻狗仔都可以捱過去
真係好勁呀
睇完之後無無聊聊
買左兩本書睇
食埋野就番左屋企
就睇睇睇仲有同個朋友(唔知點講)傾電話
之後佢(唔俾你知佢係男/女,哈哈)沖涼

我就繼續,睇睇完一本
沖完涼就訓了


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 46 | »