好久冇打了
今日朝早好早就醒
雖然係星期六
但今日要去嘉道理農場
今次大約有二十幾三十人
我班就有7個包括我
全部都係我叫的!哈哈~,~
我七點鐘就醒左
之後叫人起身...
去美心食早餐先
我地今日到左之後,行左好多路睇左好多野
亦學左好多野,聽日一定會肌肉酸痛
嗚嗚...之後係九龍塘散左之後
去左睇戲>.<
睇柴丸奇蹟物語
幾感人...
又地震又洪水
果四隻狗仔都可以捱過去
真係好勁呀
睇完之後無無聊聊
買左兩本書睇
食埋野就番左屋企
就睇睇睇仲有同個朋友(唔知點講)傾電話
之後佢(唔俾你知佢係男/女,哈哈)沖涼
我就繼續,睇睇完一本
沖完涼就訓了 分類: 未分類 |