今日6點幾就醒左了
食左小小野之後去左打波/...\
自己練左一陣我阿哥先黎...
練果時一時連入幾球射針
一時幾球都唔入
之後我同我阿哥講
我一定要入一球3分波
講完之後射左一波就入左啦><
估唔到幸運之神咁眷顧我
夾埋射左3-500球掛
入左1/3既球
要練好d個穩定性同走籃/...\練埋三分就最好
一共買左2支水3支保礦力水凸
走之前阿哥無帶錢我俾左七雞他
不過他自己本身仲有錢過我好多...
走既時候無車
行左半條街終於等到間的士黎啦
我搭左300-400m就番到屋企lu
仲以為新收費收我18
不過他可能見我短,仲有我唔搭他都要行果條路
所以收番我16雞咋XD
唔講咁多先
成身汗去沖個涼先
心はあまりでないことをうまくやり遂げる
瀋が閉じこもる生活は私に生存と思わないようにする
残りの夏休み、どんなにか過ぎることが当然なことを知らない
人生は短く苦しんで、どんな生命かはやっと有意義なことで、大切です
生命の価値は何かです、私は依然として思索した半ばにいる
現世の無の悔を願う、1個の充実した人生を過ごす
願いの天下の親しみを感じた人は結局家族になる
攜の手は美しい人生を過ごす