今日成7點半先起身
好彩未遲到...
大家又幾點起身呢?
我今日番學校聽個性教育...
其實唔係幾關性教育事
好像係講男女相處之道咁
有些男的成日俾一些惡的女仔蝦
一些就係成日蝦女仔的男孩
有些女孩就好像是男的不能騙她
她就能騙男孩...
一些又這樣的
女的就可以去其他男孩家睡,而她男友就不能到其他女孩家睡
好像什麼都要讓哂個女仔咁
咁樣個男仔不如同個女仔分手仲好
拍拖拍到好像變左個女仔既奴隸...
我覺得拍拖應該係開心
如果他/她要你為他/她改d野
他/好就唔係鐘意你,而係鐘意他/她心入面既你
我又覺得不應要對方為你而改變
應該欣賞男/女友既優點,接受男/女友既缺點
想想自己都有缺點
人人都有缺點,沒有缺點的人就不是人
以上全是個人見解,不是抄襲其他人/老師/朋友
---------------------------------------------------------------------------------------------
講番啦
我之前咪話同老師買野既
放學時11:30左右我跑左上圖書館(同朋友)
圖書館搞大食會^&^
有好多野食啊
未開始前我就去左圖冊那邊睇歷史書
開始時我睇到有好多野食@.@
有4個pizza咁多
又有雞翼,咖喱魚旦,好多零食,意粉,炒粉........................
多到我都記唔哂啊
我仲抽中左一樣野
不過睇都冇睇就送左俾人
因為我都唔想拿野番屋企
我都食得幾飽......
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
飲飽食醉之後執埋野就走了
去左極速度打左兩場信長,一場守城...
搞下搞下搞到成五點半有多先番到屋企....
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
e家阿媽就煮好飯啦我差唔多食
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
我對男女相處有以下結論
男的是不是一定要讓女的
也是不是一定要為女朋友而改變
女的不也是有缺點??
為何不用改??
就算讓你,你又是不是樣樣也要改
不能喝酒?
雖然不好,但女仔到其他男孩家住也可以嗎??
戀愛不一定要為女友改變..............
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
我這些只是男孩的睇法,所以我想請女孩寫下你們的結論!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 分類: 日常 |