終於考完試啦^,^
好野
唔使再咁樣累要溫書(唔知係咩...)^&^
大家考完試未呢??
我今日呢
考中史幾順利,不過普通話時就印錯左d野
要等15分鐘先考得...
我考完試之後上左圖書館等到11點幾miss黎
俾左$400我們去買星期一d野
買左2轉,好重
期待星期一既來臨
有45個人黎呀^^
主要都係中二,三
中二全部黎
中三唔知
因為中二多數都係我搵番黎
今日3個人拎好累
買完野之後放左係圖書館度(8/f)
當然唔使行上去啦
搭升降機的
放低哂d野之後就同miss一起搭番落去
之後分開行
我同朋友去左食野
食到我e家好飽啊
大家又食左野未啊
你們覺得今年比上年改變左d咩?
係咪改變左好多啊
我就係改變左好多
分類: 考試 |
|
|