講番昨日下午先
我昨日同阿傑去左打機
玩到9點先係荃灣番黎西環....
9點半,十點先番到
番到沖涼,傾一震電話
11點左右訓左
今朝六點幾醒左,但我又懶,唔起身再訓番
7:20左右先起身
好彩學校好近
行都係10分鐘好快到
我冇遲到^^
今日考試唔係咁好
可能唔合格
今日考宗教同IS(綜合科學)
兩科中間有15分鐘休息
我上左圖書館還書過左期一日5本
要罰5蚊不過冇所謂
再睇睇一共借左幾多本240本啊^^
全校最多
好野啊!!!!!!!
今日考完試之後放學
同朋友去街市間炳記食野
他度d野好好食的(可以食時間時快時慢)
我食左西多士,叉燒炒公仔麵,冷華田...
好飽又好好食
之後番左黎屋企(e家)
照舊聽日再打番今日下午d野!!!
你們都努力讀書,初中時期不宜談戀愛,不過搵到真愛都可以既!!!!!!!!!!!!
分類: 考試 |