現在我偶爾會留下自己的足跡
這幾天,我很累...
天天都很夜訓,第二天又要早起身上學(考試)
下星期一就聽講座,聽完圖書館有活動去玩&食
今個星期五下午去幫miss買野
我仲搵左一個幫手......
希望夠拎啦^,^
唔知有幾多人去呢?
希望越多越好!!
聽日就星期四
時間過得好快
大家要珍惜時間呀,時間是不能回頭的.
9月3號(開學日)好像就是在昨天發現
現在連聖誕節及新年也過了
真的不能不說自己又老了一年
時間的過去就等如死亡就越近一日
大家不要浪費時間(自己懂說,但不懂做)
希望大家可以找到一個實際又能做到的夢想!!!
並且希望大家對家人關心一點,對朋友關懷一點,對感情專一一點.........
現實係好殘酷的...不能太天真...要懂人情世故...
大家要認真一點想下將來要點?
我又想知長大後可以做點什麼
大家長大後又想做乜
大家好好想下!!!
我唔打了,得閒再打過....
可能今晚,可能聽日,可能下星期,可能下個月,可能幾個月後,可能一年後,可能唔打 分類: 日常 |