今日考我最掂既Hist.仲有最差既Eng.comp.同一般的Chi.Listening
今日Hist唔係幾掂,有d唔識,世史我...唔記得溫番熟
合格都偷笑了....
講番昨日我又同阿傑去荃灣打信長
d幾日連去3日暫時比數我2:1傑
昨日我用毛毛.傑用龍村
我法師玩半法半打裝,他就打裝
最後都係我嬴
他好像係攻左我3個騎2隻哥哥就冇了
我攻爆哂,除左上路出兵營同4箭塔就清哂............當然仲有個溫泉未打啦
今日我又差d唔記得起身
哈^^哈
好彩冇遲到
仲捉左一場象棋
今場一開始俾何小明--花名
吃左幾隻...我先反攻
後來我得番2車1馬
他就得番2車
每人左右卒兵未死
士未死
我壓著他黎打
最後打鐘要收棋
他成日都咁好彩...
考試唔係幾識
坐我右手邊那個人考Hist出貓.......................
不過我照樣多一事不如少一事
同e家d大人一樣.....
冇講出黎........... 分類: 考試 |